Despre Compania Relouis

Scurt istoric: Denumirea companiei Relouis in traducere din italiana inseamna "Regele Louis", referindu-se la regele francez Ludovic al XIV, pe timpul caruia frumusetea era considerata un cult, si toata familia regala a fost obligata sa foloseasca pudra si fardul, iar doamnele bine ingrijite au devenit emblema curtii franceze.

Istoria mărcii Relouis a început mai bine de 20 de ani, când doi oameni de afaceri, unul din Italia si celălalt din Belarus, au reamintit acest lucru și au creat o nouă companie cosmetică, numind-o RELOUIS. A fost o mișcare decisivă, care a făcut posibilă îndeplinirea visului oricarei femei de a fi întotdeauna frumoasa, primele produse Relouis fiind create în 1993.

A fost o mișcare care a reușit să spargă stereotipurile și sa demonstreze ca produsele cosmetice decorative ale producției din Belarus merita atenția.

IN PREZENT: Varietatea articolelor si produselor cosmetice decorative include peste 600 de sortimente, care cuprind o gama vasta de culori, produse traditionale si moderne, colectii care sunt actualizate in mod constant.

Principalii furnizori de materii prime finite sunt cele mai mari fabrici de renume mondial din Italia, țara unde ia amploare atat lumea produselor cosmetice cat si a imbracamintei. Alți parteneri de aprovizionare sunt lideri mondiali din Germania.

Menținem calitatea dovedită, credem în noi formule și urmărim tehnologiile moderne de producție.

Fiecare produs este unic pentru noi: fiind rezultatul cautarilor, viselor, indoielilor si cerceratilor noastre.

Echipa noastra isi asuma responsabilitatea la fiecarea etapa de creare a produsului: de la idee de a concepe un nou produs si pana la prezentarea acestuia cumparatorului, astfel încât fiecare produs să răspundă așteptărilor consumatorului. De asemenea, ne consideram un partener de afaceri fiabil, care poate fi de încredere pe parcursul întregului proces de tranzacționare. Ne străduim să-i facem pe partenerii și consumatorii noștri fericiți.

VIITOR: Privind spre viitor pentru noi înseamnă să nu omitem noutatile, să fim creativi și să ne dezvoltăm. Sa ne permitem să alegem ce este mai bun si atractiv si sa il facem popular. Dorința de a atinge noi orizonturi determină echipa noastră să găsească noi parteneri pentru a face schimb de idei și a consolida legăturile de afaceri.